Moja strona używa cookies

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Branding

Pokaż światu swoją indywidualność i wyróżnij się na tle konkurencji

Rozpoczynasz własną działalność, ale nie masz pojęcia od czego zacząć? A może jesteś firmą o ugruntowanej pozycji, która stara się wyprzedzać innych i zdobywać nowych odbiorców?
Niezależnie od tego, czy chodzi o tworzenie nowej tożsamości marki, czy o rozwijanie już istniejącej, projektuję identyfikację wizualną, która tworzy historię wokół tego, kim jesteś, co odróżnia Cię od konkurencji. Identyfikacja twojej firmy ma pracować nad ciągłym pozytywnym wpływem na konsumentów.

Budujemy wizerunek marki

Każdy projekt jest inny, unikalny, bo przedstawia inny produkt lub usługę kierowaną do specyficznej grupy odbiorców. Proces tworzenia marki składa się z kilku etapów:

1
Strategia

Twoje działanie ukierunkowane na cel, np. wprowadzenie nowego produktu, zdobycie większej grupy odbiorców, odświeżenie wizerunku. Ważne jest również zdefiniowanie grupy odbiorców.

2
Nazwa

Fundament marketingu firmy. Dobra nazwa szybko będzie przywoływana w pamięci konsumentów i odróżni się od konkurencji.

3
Logo

Dobre logo powinno być proste, czytelne i nie ulegać modzie. Nadaje ono ton marce, unikalny styl. Powinno się podobać odbiorcom i wywoływać pozytywne skojarzenia.

4
Identyfikacja wizualna

Atrybuty wizualne marki takie jak: kolorystyka, typografia i kompozycja, ikony/ilustracje oraz charakter użytych zdjęć. Powinny być umiejętnie wykorzystane do budowania wszystkich kreacji wizualnych marki.

Branding animation frame

Etapy naszej współpracy

Niezależnie od tego czy zamawiasz LOGO, identyfikację wizualną, czy projekt strony internetowej proces projektowania przebiega zawsze w kilku etapach. Na każdym z nich masz wgląd w postęp prac nad Twoim zleceniem.

1. Skontaktuj się ze mną

Ten krok należy do Ciebie. Wypełnij formularz, który jest tak naprawdę opisem Twojego zamówienia. Jeśli posiadasz pliki, zdjęcia, innego rodzaju inspiracje czy nawet odręczne rysunki - wszystko to jest dla mnie bardzo cenne, gdyż łatwiej będzie mi trafić w Twoje upodobania. Możesz też wysłać materiały na moją skrzynkę mailową [email protected] Skontaktuję się z Tobą ze wstępną wyceną projektu oraz terminem jej realizacji.

2. Analiza, rozmowa i planowanie

Mam już podstawowe informacje o Twojej firmie i zleceniu, jakie mam wykonać. Czas na pogłębioną analizę m.in. jasne określenie wartości Twojej firmy, zdefiniowanie jej odbiorców i otoczenia. Definiujemy silne cechy marki, to co wyróżnia ją na tle konkurencji. Ta wiedza to podstawa niezbędna do stworzenia projektu. Wszystkie informacje zostaną zawarte w briefie - dokumencie zawierającym Twoje jasno sformułowane oczekiwania wobec projektu.

3. Projektowanie

Bez względu na to, co mam zaprojektować, zawsze jest to projekt autorski, indywidualnie dopasowany do Twoich wymagań. Proces twórczy to najprzyjemniejszy etap pracy dla grafika. 70% czasu poświęcam na poszukiwanie, inspiracje, opracowanie zamysłu. Przeprowadzam reaserch konkurencji, otoczenia, odbiorców. Dodaję swoje pomysły, estetykę, aby w efekcie stworzyć coś nowego, lepszego, unikatowego, ale nie oderwanego od rzeczywistości.

4. Poprawki

Przed akceptacją projektu zawsze masz czas na wprowadzenie poprawek. Przy każdym zleceniu są minimum 2 etapy poprawek, bo zależy mi na Twoim zadowoleniu z powierzonego mi zlecenia.
Na tym etapie ważne jest skoncentrowanie się na dokładnym sprawdzeniu projektu pod kątem wprowadzonych danych. Po wdrożeniu poprawek projekt uzyskuje status zaakceptowanego.

5. Projekt trafia do Ciebie

Po akceptacji projektu potrzebuję trochę czasu, aby odpowiednio przygotować materiały do wysłania do Ciebie. W przypadku projektu strony internetowej muszę zapisać w odpowiednim formacie wszystkie użyte grafiki i zdjęcia. Logo i inne materiały graficzne również wymagają zapisu w różnych formatach. Gdy wszystko jest gotowe wysyłam do Ciebie informację, że projekt został zrealizowany i wysłany do Ciebie.

6. Zostańmy w kontakcie

Będzie mi bardzo miło, jeśli po zrealizowanym zamówieniu napiszesz kilka słów o przebiegu naszej współpracy.
W razie pytań, innych zleceń, czy pomysłów zawsze chętnie pozostanę z Tobą w kontakcie.

Jak stosować identyfikacje wizualną

Brandbook

Logo i identyfikacja wizualna gotowa - zadbaj, aby każdy z pracowników dobrze je wykorzystywał na codzień. Mogę stworzyć księgę znaku (dla loga) lub księgę identyfikacji wizualnej, w której zawarte będą najważniejsze zasady jej stosowania na różnych materiałach firmowych. Gwarantuje jednorodne stosowanie identyfikacji firmy. Dzięki niej możemy mieść pewność, że korzystające ze znaku i grafik osoby trzecie – graficy, drukarnie i project managerowie, będą wiedzieli, w jaki sposobów tego dokonać.

Branding - picture

Skontaktuj się ze mną

Jeśli chcesz rozpocząć ze mną współpracę napisz coś o sobie i twojej firmie. Jeśli posiadasz nazwę firmy - napisz ją. Jeśli tworzysz markę załącz inspiracje, opisz swój pomysł. W przypadku rebrandingu istotna będzie dla mnie istniejąca szata graficzna i twoje pomysły na jej zmianę.

Skontaktuje się z Tobą, aby dokładnie omówić projekt, czas i termin jego realizacji.
To co? Do dzieła!

Usługa*
Wysłanie formularza oznacza akceptację polityki prywatności
Logo

W weebee powstają ciekawe i nieszablonowe kreacje graficzne w zgodzie z Twoimi oczekiwananiami.

Obserwuj weebee w mediach społecznościowych

Copyright ©weebee 2023